۱۳۹۴ فروردین ۱۷, دوشنبه

یورش وحشیانه گارد ویژه به زندانیان سیاسی زندان گوهردشت



بر اساس گزارشهای دریافتی صبح روز دوشنبه 17فروردین مأموران ولیفقیه به سالن زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج یورش بردند و کشیش زندانی سعید عابدینی و خالد حردانی و مصطفی اسکندری را از بند خارج و به سلول انفرادی منتقل کردند.

کشیش سعید عابدینی در اعتراض به انتقال به سلولهای انفرادی دست به اعتصابغذا زد و اعلام کرد تا زمانی که به سالن زندانیان سیاسی بازگردانده نشود به اعتصابغذای خویش ادامه خواهد داد. زندانبانان ولیفقیه زمانی که کشیش زندانی را به سلولهای انفرادی منتقل میکردند برای تحقیر کردن، او را عریان کرده بودند.
همچنین لحظاتی بعد گارد ضدشورش مجدداً به بند زندانیان سیاسی یورش برد و زندانی سیاسی خالد حردانی را بهطرز وحشیانهای به سلولهای انفرادی بند ۵ منتقل نمود. خالد حردانی در اعتراض به این عمل وحشیانه و غیرانسانی از همان لحظه اعلام نمود که دست به اعتصابغذا خواهد زد. زندانبانان، زندانی سیاسی مصطفی اسکندری را هم به سلولهای انفرادی منتقل نمودند. این یورشهای وحشیانه با حضور گرامیان سردژخیم بند۴ و با فرماندهی امیریان رئیس گارد زندان صورت گرفت و در آن تعداد زیادی از نیروهای گارد شرکت داشتند. این یورشها بهصورت مرحلهای صورت گرفته است. این موج جدید سرکوب پس از توافق اتمی لوزان و عقبنشینی ولیفقیه در راستای زهر خوران اتمی صورت میگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر