۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

ضرب و شتم زندانى سياسى على معزى و محاكمه مجدد و تمديد زندان او



دستگاه قضاییه رژیم آخوندی آقای علی معزی، 65ساله، زندانی سیاسی هوادار مجاهدین را با یک پروندهسازی جدید به یکسال حبس اضافی محکوم کرد. در روز دوشنبه 14اردیبهشت در یک دادگاه نمایشی در کرج، این حکم به آقای معزی که با زور به بیدادگاه منتقل شده بود، ابلاغ شد.
صبح دوشنبه پس از آن که دژخیمان آقای معزی را برای شرکت در «دادگاه» احضار کردند، او بهطور کتبی اعلام کرد «دادگاه» را غیرقانونی و نامشروع میداند و در آن حضور نخواهد یافت. بهدنبال آن، گلهیی از جانیان به فرماندهی یک پاسدار- سرگرد او را مورد ضرب و جرح قرار دادند بهنحوی که بر اثر کوبیدن او به نرده آهنی پیشانیاش شکافت و دچار خونریزی شدید شد.
پاسداران او را در همین وضعیت و در حالیکه دست و پایش در زنجیر بود، با کشیدن روی زمین به بیدادگاه منتقل کردند. آخوند جنایتکار آصف حسینی رئیس این بهاصطلاح دادگاه با توهین و تهدید علی معزی را به یکسال حبس اضافی محکوم کرد. آقای معزی از امضای این حکم خودداری کرد. هدف از این پروندهسازی و محاکمه مجدد، خودداری از آزادی اوست که در پایان دوران محکومیتش بهسر میبرد.
علی معزی از زندانیان سیاسی دهه60، بهخاطر دیدار با دو فرزندش در اشرف، در روز 21آبان 87 بار دیگر در تهران دستگیر شد. وی برای سومین بار در 25خرداد 90 در حالیکه تنها چند روز از عمل جراحیش به علت ابتلا به بیماری سرطان میگذشت و در وضعیت وخیمی بهسر میبرد، بازداشت شد و به سلولهای انفرادی بند 209 اوین منتقل گردید. علت دستگیری او شرکت در مراسم خاکسپاری محسن دگمهچی، از زندانیان مجاهدخلق بود که بر اثر محرومیت از هر گونه رسیدگی درمانی، در زندان زجرکش شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر