۱۳۹۴ خرداد ۳, یکشنبه

حمايت شخصيتهايى از ايتاليا،دانمارك و انگلستان،از گردهمايى بزرگ مقاومت در پاريس درسناتور لوچو ملان- عضو هيات رئيسه سناى ايتاليا ٢٣ خرداد (١٣ ژوئن)




بهنظرم کل جهان باید در مورد توسعه هستهیی (توسط رژیم) ایران نگران باشد. در توافق مزبور هیچ اقدامی وجود ندارد که برای ما تضمین کند (رژیم) ایران سلاح هستهیی نخواهد ساخت. به همین دلیل بسیار مهم است که از تنها عامل روی زمین که میتواند با رژیم تهران مقابله کند، حمایت کنیم. این رژیمی است که آزادی و مخالفان خود را میکشد و خطری برای کل منطقه و جهان است. این عامل همانا مقاومت ایران به رهبری خانم رجوی است. آنها قادرند از درون ایران با این رژیم مقابله کنند و ایدههایی دارند که با کل جهان تراز است و از جانب کل جهان پذیرفتنی است. این ممکن است در آینده و امیدوارم آینده نزدیک منجر به روی کارآمدن دولتی در ایران شود که برای کل جهان تضمینکننده باشد، صرفنظر از قدرتی که در اختیار دارد. به همین دلیل قویاً از گردهمایی بسیار مهمی حمایت میکنم که قرار است در 13ژوئن در پاریس برگزار شود در حمایت از مقاومت ایران. فکر میکنم بسیاری از سیاستمداران مهم و اعضای جامعه مدنی در اروپا، آمریکا و کشورهای دیگر در آنجا حضور خواهند داشت. قلب من آنجا خواهد بود و همه حمایت خود را نثار این برنامه بسیار مهم میکنم. این باید کاملاً بهعنوان یک اقدام بسیار مهم در روزگار ما تلقی شود.

جود کرتون دارلینگ - نماینده پارلمان اروپا از انگلستان
سلام، اسم من جود کرتون دارلینگ است و نماینده پارلمان اروپا از حزب کارگر انگلستان هستم. میخواستم از این فرصت استفاده کنم و حمایت خود را برای تمام مردم ایران ابراز کنم، بهطور خاص جوانان و زنان که برای آزادی و دموکراسی مبارزه میکنند.
اینجا در پارلمان اروپا، ما یک گروه قوی از نمایندگان از احزاب مختلف هستیم که در حمایت از حقوقبشر در ایران بسیار فعالیم و در تلاش هستیم تا اطمینان خاطر کسب کنیم که حقوقبشر و حقوق زنان ارزشهای بنیادین اتحادیه اروپا باشند و نادیده گرفته نشوند.
ما باید علیه سوء رفتار علیه زنان موضع بگیریم و تا زمانی که این موضوع ادامه دارد، ما بسیار قاطع هستیم که هیچگونه افزایش روابطی با (رژیم) ایران نباید صورت بگیرد.
ما اکنون به گردهمایی بزرگ پاریس در روز شنبه ۱۳ ژوئن نزدیک میشویم، در حمایت از تغییر دموکراتیک در ایران. من از همه کسانی که برای دموکراسی و حقوقبشر اهمیت قائلند میخواهم به این گردهمایی بپیوندند و از مردم ایران برای ایجاد تغییر دموکراتیک در کشورشان حمایت کنند.
همچنین میخواهم حمایت خودم را از برادران و خواهرانم در کمپ لیبرتی در عراق ابراز کنم که مورد آزار و اذیت قرار میگیرند بهدلیل ایستادگی بر سر عقایدشان. ما به فراخواندادن به سازمان ملل و جامعه بینالمللی برای اجرای مسئولیتهایشان جهت تأمین حفاظت و امنیت شما ادامه میدهیم تا زمانی که شما به آزادی و دموکراسی در کشورتان دستیابید. با تشکر فراوان.

رینا رونیا کاری - نماینده پارلمان اروپا از دانمارک
با سلام، اسم من رینا رونیا کاری است، من نماینده پارلمان اروپا از دانمارک و عضو گروه چپ متحد اروپا و چپ سبز نوردیک هستم.
از همان روزهای اولی که وارد پارلمان اروپا شدم، یکی از تکاندهندهترین چیزهایی که توجه مرا جلب کرد، وضعیت اسفناک حقوقبشر در ایران بود. بهخصوص درد و رنج زنان ایرانی. من همیشه از فعالیتهای اپوزیسیون دموکراتیک ایران در پارلمان اروپا حمایت کردهام و بههمین دلیل هم البته که از فراخوان خانم رجوی برای یک جمهوری دموکراتیک چند حزبی مبتنی بر حقوقبشر حمایت میکنم. واقعاً امیدوارم تعداد هر چه بیشتری از افراد به گردهمایی بزرگ ۱۳ ژوئن در پاریس در حمایت از فراخوان اپوزیسیون ایران برای تغییر دموکراتیک در ایران بپیوندند. من همچنین بهترین آرزوهایم را برای ساکنان کمپ لیبرتی میفرستم، بهطور خاص برای همه زنان قدرتمندی که پرچم مبارزه برای آزادی و دموکراسی در ایران را برافراشته نگاه داشتهاند. با تشکر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر