۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

وحشت آخوندها از فعالیتهای اینترنتی؛ چرا؟

اگر میخواهید درصد وحشت آخوندها را از فعالیتهای اینترنتی و بحرانی که در زمینه سانسور و فیلترینگ فضای مجازی با آن مواجه میباشند را خوب بفهمید، به موضع ولیفقیه توجه کنید. موضعی که از زبان بهاصطلاح دبیر همایش فضای مجازیش! آن را بیان کرد.

این کارگزار رژیم روز سهشنبه 29اردیبهشت در حالی که اعتراف میکرد تا حالا برای سانسور و سرکوب و به قول خودش «مسأله فیلترینگ» چیزی کم نگذاشتند، از خامنهای نقلقول کرد که خودش گفته است: «اگر من رهبر نبودم... حتماً مسئولیت فضای مجازی را خودم برعهده میگرفتم». یعنی تهدیدات ناشی از فضای مجازی بهقدری به قول خودشان با «امنیت نظام» عجین شده که بعد از «اصل ولایتفقیه» بهدومین مسأله حیاتی و بود و نبود نظام تبدیل شده است و بهجایی رسیده است که ورود مستقیم شخص خامنهای را برای پاسخ به نیازهای سرکوب و سانسور و جنگ روانی ایجاب میکند! 

این حرف ولیفقیه طلسمشکسته در حالی است که سال پیش آخوند روحانی رسماً اعتراف کرده بود: «دیوار و فیلتر کارساز نیست» و با اشاره به جوانان گفته بود: «تو فیلتر میکنی، آن میرود فیلترشکن درست میکند!» اما حالا سؤال این است که مگر این فضای مجازی چه تهدیدی برای نظام دارد که اینطور موضوع نگرانی شخص ولیفقیه شده است؟ جواب را البته سردمداران و کارگزاران ریز و درشت نظام بارها در جریان قیام اخیر مهاباد با عباراتی مثل دروغ پردازی رسانههای معاند تحریک جوانان مهابادی» بیان کردند. آنها در بیانات خود اعتراف کردند تا چه اندازه از بالا رفتن بیسابقه توان کار جوانان در اینترنت و در فضای مجازی نگرانند. موضوعی که البته خود روحانی هم چند روز پیش در 28اردیبهشت به آن اذعان کرد و گفت: «الان جرایم سیاسی و امنیتی، در فضای سایبری کشور دارد اتفاق میافتد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر