۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

مريم رجوى: مقاومت مردم ايران در داخل كشور در حال گسترش است


تلویزیون العربیه 24خرداد 94: 
گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران در پاریس برگزار شد. مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران کشورهای غربی را فراخواند که نسبت به عدم توانایی رژیم ایران در دستیابی به سلاح اتمی کاملاً هوشیار عمل کنند. وی اشاره کرد که مقاومت مردم ایران در داخل در حال گسترش است. 
گزارشگر: 
شعارهایی در سرنگونی رژیم ایران سر میدهند این گردهمایی اپوزیسیون ایران است که در سالن ویلپنت در حومه پاریس برگزار شده است. سالن ویلپنت سالانه به مدت دو روز میزبان گردهمایی سالانه مقاومت ایران است. لیست بلند اتهاماتی که رهبر مقاومت خانم رجوی متوجه رژیم ایران کرد، شامل سرکوب اقلیتها و اعدامهای روزانه مخالفان رژیم، میشود. 
مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران: «به ایران بهپاخاسته نگاه کنید! ایران امروز بهرغم وجود 1800 اعدام در دوران آخوند روحانی اما قیام کرده است. قیام مردم مهاباد و تظاهرات شهر سنندج و سردشت و مریوان که منعکسکننده عصیان کردهای ایران در برابر جنایت و وحشیگری است». 
خانم رجوی به جامعه جهانی نسبت به طرحهای رژیم ایران هشدار داد و خواهان پایان دادن به بمبسازی اتمی رژیم شد. 
مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران 
«من به کشورهای غرب خاطر نشان میکنم که هر گونه توافقی که نتواند توان ساخت بمب اتمی رژیم ایران را از بین ببرد، و عدم وجود جنبه نظامی برنامه اتمی را تضمین نکند، از طرف فرزندان مردم ایران و اپوزیسیون ایران مردود است». 

از میان شخصیتهای شرکت کننده نمایندگانی از آمریکا و انگلستان و ایتالیا و فرانسه و اتحادیه اروپا حضور داشتند. آنها در سخنرانیهای خود بر ضرورت حمایت از مردم ایران در مقابله با ظلم و فقر در این کشور تأکید کردند. آنها کوتاهی قدرتهای بزرگ جهانی در حمایت از مقاومت ایران را مورد انتقاد قرار دادند.
رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک: «به علت سهلانگاری و سستی آمریکا، امپراطوری رژیم ایران به عراق و سوریه و یمن گسترش پیدا میکند. دلیل آن هم این است که ما با رژیم ایران مقابله نمیکنیم و به جای آن در مذاکراتی برای رسیدن به یک توافق اتمی خطرناک با این رژیم شرکت میکنیم». 

هیأتهای عربی از انقلاب سوریه و فلسطین و تعدادی از احزاب و سازمانها عربی بهطور چشمگیری در حمایت از مقاومت ایران در این گردهمایی شرکت کردند. مقاومتی که برای حقوقبشر مبارزه میکند و برای دوستی و تسامح و حمایت از اقلیتها و مبارزه با تروریسم فرا میخواند.
شرکت کنندگان در گردهمایی اپوزیسیون ایران شعارهایی را در جهت تغییر در ایران و پایان دادن به رژیم ولایتفقیه حامی تروریسم در منطقه و جهان، سر میدادند. آنها جامعه جهانی را فراخواندند تا از انقلابشان در داخل ایران برای ایجاد یک ایران دوست و برادر ملتها بهویژه ملتهای همسایه حمایت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر