۱۳۹۶ فروردین ۱۱, جمعه

نامه زندانى عقيدتى ابراهيم فيروزى زندان گوهردشت



ابراهیم فیروزی زندانی عقیدتی زندان گوهردشت کرج طی نامه سرگشادهیی برخورد دژخیمان زندان با زندانیان مسیحی را مورد حمله قرار داد.

آقایانی که در نهایت سردرگمی بهخاطر ناامیدی از عدم ثمربخشی تهدید و زندان برای انکار مسیحی شدن از جانب نوکیشان دست به بازداشت و تهدید افرادی میزنید که فقط به نیت نوع دوستی، سعی در کمک به زندانیان مسیحی دارند؛ این رفتارهای کودکانه برای رسیدن به هدف ضدانسانی شما تنها نتیجهیی که در بر دارد نمایان شدن سرشت استبدادی شماست. علاوه بر هویدا بودن دیکتاتوری مذهبی شما برای جامعه بینالملل، ملت ایران نیز پس از لمس عملکرد چند دهه حکومت دینی، اکنون متوجه سستی روش اداره جامعه توسط شما شدهاند هر چند خودتان به این حقایق واقف هستید اما با تهدید نظامی و بازداشت کسانی که به علت آزاداندیشی و انسان دوستی به زندانیان سیاسی و عقیدتی مساعدت میکنند دست میزنید.

حکومت شما هر ساله سفرههای غذای ملت را خالیتر کرده است و با وجود منابع عظیم خدادادی، کفایت امانتداری از اموال ملت را ندارید چرا که هر روز چپاول عوامل حکومتی نمایان میشود. پس بدانید هیچیک تهدیدها، بازداشتها و محدودیتهای ظالمانهای که برای مسیحیان در زندان اجرا میکنید نمیتواند ما را از محبتی که خداوند در عیسی مسیح به ما نمایان ساخته است از ما جدا کند زیرا حکومت ایران در بیگناهی ما را گناهکار اعلام و در اسارت گرفته است اما عیسی مسیح ما را با داشتن گناه بسیار عادل شمرده و آزادی را هدیه داده است.

ابراهیم فیروزی زندانی عقیدتی زندان رجایی شهر (گوهردشت) _ ۹فروردینماه 1396
@mojahedin_org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر