۱۳۹۶ مرداد ۱۶, دوشنبه

نگرانی زنان زندانی زندان اوین از جابجایی‌ زندانیان در زندان رجایی شهر


 جمعی از زنان زندانی بند زنان زندان اوین در پی انتقال جمعی از زندانیان سیاسی- عقیدتی زندان رجاییشهر از بندی به بندی دیگر و در نتیجه قطع شدن امکان تماسهای تلفنی تعدادی از زنان زندانی با اعضای خانوادهشان که در زندان رجایی شهر دوران محکومیت خود را میگذرانند، در اطلاعیهای با اعلام نگرانی از این جابجایی، خواستار برقراری مجدد تماسهای تلفنی شدهاند.

متن اطلاعیه مهوش شهریاری، فریبا کمالآبادی، الهام حسینآبادیفراهانی، زهرا ذهتابچی، الهام برمکی، فاطمه مثنا، نرگس محمدی، مریم اکبری، گلرخ ایرایی، آزیتا رفیعزاده، نسیم باقری و آتنا دائمی به شرح زیر است: “مطلع شدیم که زندانیان سیاسی- عقیدتی محبوس در زندان رجاییشهر بهطور ناگهانی به بند دیگری در این زندان منتقل شدهاند. این در حالی است که وسائل شخصی حتی داروهای زندانیان همراهشان نیست. متأسفانه طی ۷ روز گذشته تمامی ارتباطات زندانیان با خارج از زندان قطع شده است، حتی خانوادههای این زندانیان که هماکنون در بند زنان زندان اوین هستند موفق به تماس تلفنی زندان به زندان نیز نشدهاند و این مسئله موجبات نگرانی خانوادهها و در نتیجه همه ما را فراهم کرده است”.

به این وسیله ما زنان زندانی سیاسی، عقیدتی زندان اوین ضمن اعتراض نسبت به وضعیت زندانیان رجاییشهر، نگرانی خود را اعلام و درخواست امکان برقراری تماس تلفنی و انجام ملاقات خانوادهها طبق روال گذشته در موعد مقرر را داریم.

مهوش شهریاری، فریبا کمالآبادی، الهام حسینآبادیفراهانی، زهرا ذهتابچی، الهام برمکی، فاطمه مثنا، نرگس محمدی، مریم اکبری، گلرخ ایرایی، آزیتا رفیعزاده، نسیم باقری، آتنا دائمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر