۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

احضار و گشودن پرونده جدید برای بهنام ابراهیم زاده در زندان


صبح امروز بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری و زندانی سیاسی به دفتر حفاظت زندان رجائی شهر احضار و در ارتباط با شکایت یکی از مدیران داخلی زندان مورد بازجویی قرار گرفت.

زندانی سیاسی و فعال کارگری بهنام ابراهیم زاده صبح امروز و به دنبال شکایت “امیریان” از مدیران داخلی زندان به دفتر حفاظت زندان رجائی شهر احضار و توسط شخصی با نام “مُضارع” مورد بازجویی قرار گرفت.

موضوع بازجویی این فعال کارگری محبوس، شکایت امیریان از او به اتهام توهین به این مسئول زندان در هنگام بازرسی می باشد. اتهامی که توسط بهنام ابراهیم زاده رد شده است. این بازرسی در تاریخ ۲۳ مرداد سال جاری انجام شده است.

گفتنی است که فعال کارگری و زندانی سیاسی، بهنام ابراهیم زاده که چندی پیش با حکم جدید و قطعی هفت سال و ده ماه و هجده روز روبرو شده است، بر خلاف اصل تفکیک جرائم در سالن پنج اندرزگاه دو زندان رجائی شهر، موسوم به دار القرآن و در کنار زندانیان خطرناک در حال گذراندن دوران زندان خود می باشد.

بهنام ابراهیمزاده که بیش از ۵ سال است که در زندان به سر میبرد، در پی محاکمه مجدد در دی ماه سال گذشته و در مرحله بدوی به ۹ سال و نیم زندان دیگر محکوم شد. حکم این زندانی سیاسی پس از تجدید نظر و قطعی شدن حکم با کاهش به ۷ سال و ده ماه و هجده روز به این زندانی در زندان رجائی شهر ابلاغ شده است.

بهنام ابراهیمزاده از فعالان شناخته شده کارگری و فعال دفاع از حقوق کودک است. وی از سال ٨٩ در بازداشت بسر میبرد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت.

این فعال کارگری پس از گذراندن حکم ۵ ساله خود و با قطعی شدن حکم جدید، می بایست برای مدت بیش از هفت سال دیگر را نیز در زندان سپری کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر