۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

پيام جمعي از زندانيان سياسي زندان گوهردشت كرج در سالگرد دهم شهريور ١٣٩٢





جمعي از زندانيان سياسي در زندان گوهردشت و زنداني سياسي علي معزي از زندان مركزي كرج، طي پيامهايي خاطره شهيدان حماسه اشرف را در دومين سالگرد حمله جنايتكارانه 10شهريور1392 گرامي داشتند.

( حمله جنايتكارانه به اشرف )
واقعه سخت هولناك بود..... هرلحظه شهيدي درخون مي غلطيد. بي سلاح و با دستاني بسته.... در عملي بي ترديد جنايتكارانه ومصداق بارز قتل عام ...!!! 
دليل ايستادگي و مقاومتشان را شايد آنموقع كسي نميدانست، گوييا تنها ندايي در وجودشان،  آنها را به ايستادگي و استقامت فرا ميخواند، همانگونه كه پيامبرشان  را .... فاستقم كمآ امرت .. و دنيا هم بهت زده اين صحنه ها را نظاره ميكرد....و هم علي مايفعلون باالمومنين شهود ....!!!! تا ازخانه وحقشان در برابر زور، ستم ، خيانت وگلوله حتي با دستان بسته ،با خونشان دفاع كنند .... تا شايد اين پيام را با خونشان به جهانيان بفهمانند كه تنها راه  نجات " مقاومتي است تا پاي جان " و هيچ راه ميان بر و گريزي از آن نيست ، يا تمام قد مي ايستند و از حقوقشان تا پاي جان دفاع ميكنند ويا با اكراه از آن سرباز مي زند و "برندهاي" مختلف گفتگو و  مذاكره و خلاصه مماشات را بر مي گزينند و لاجرم هر روز بند هاي اجحاف و ستم و تجاوز را بر گرده هايشان تنگتر احساس ميكنند....ولو اينكه اسمش را پذيرفتني تَر انتخاب كرده" هزينه -فايده "، " برد-برد "يا " احترام متقابل " وغيره بگذارند....!!!
راه مبارزه قبلا گشوده شده بود و حال گوييا اين ٥٢ شهيد مي خواستند درس ايستادگي و مقاومت را هم به جهانيان بياموزند ...!!!!ا البته اكنون كه ٢  سال از آن حماسه مقاومت فاصله گرفته ايم ، آنچه را آنها در همان لحظه و از نزديك مي ديدند ، تا حدودي در دو سطح جهاني و منطقه ايي شاهديم ، بخصوص در سطح منطقه ايي بارقه هاي ايستادگي و مقاومت را در هيّئت ائتلاف هاي منطقه اي  هر روز جديتر مي ببينيم كه نبايد چندان دل به امريكا و غرب و.... ببندند و بايد خود دست بكار شوند ، يعني همان شعار " كس نخارد پشت من ..." واينكه : اناني كه يك " مبارزه " و "آزادي" ساده و ارزان را انتظار ميكشند، هيچ سپيده دمي براميدشان متصور نيست ...!!! و حال امروز مي ببينيم كه مالكي و ديگر مزدوران ولايت فَقِيه كه عوامل اصلي آن قتل عام بودند، متهمان اصلي بسياري مفاسد وجنايات ديگر هم هستتد و اين همان چيزي است كه آن ٥٢ اخگر فروزان با ايستادگي و شهادتشان فرياد زدند وامروز مطالبه همه مردم ايران و عراق و سراسر منطقه است ...
سلام بر آنان بدانچه كه بر آن استقامت ورزيدند .... كه اين سنت و قانون مبارزه بوده وهست راه و يادشان گرامي 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر