۱۳۹۴ شهریور ۱۴, شنبه

واشینگتن تایمز: شورای ملی مقاومت فاش کرد: رژیم ایران با کره شمالی برای فریب دادن بازرسی کار می‌کند



واشینگتن تایمز، 4سپتامبر 2015
یک گروه برجسته ناراضی ایرانی روز جمعه گزارش جدیدی منتشر کرد و اعلام کرد رژیم تهران با کارشناسان کره شمالی کار کرده است تا بازرسان اتمی مللمتحد را، در دیدار از سایتهای مظنون ایران، فریب دهد.
 
بر اساس این گزارش که توسط شورای ملی مقاومت ایران منتشر شده، رژیم ایران مدتی است که بر روی روشهایی کار کرده تا ابعاد نظامی پروژههای اتمیش را از دید آژانس بینالمللی انرژی اتمی مخفی کند و برای این کار، در پی گرفتن مشورت و مهارتهایی از مشاوران کره شمالی بوده است. 
... 
گفته میشود شورای ملی مقاومت منابع عمیقی در داخل جامعه اتمی رژیم ایران دارد و اعضایش بهخاطر افشاگریهای تعیینکننده در مورد فعالیتهای تهران در گذشته، اعتبار کسب کردهاند.
 
افشاگریهای مشابهی توسط شورای ملی مقاومت در اوایل سالهای 2000 پرده از وجود تأسیسات غنیسازی اورانیوم در نطنز و تأسیسات پلوتونیوم آب سنگین اراک برداشت...
 
بر اساس گزارش جدید، تعدادی از مقامات کره شمالی در تهران، کارگاهی دایر کردهاند و حتی بعد از امضای توافقنامه اتمی، در آنجا باقی ماندهاند.
 
در این گزارش آمده است بازدید کنندگان کره شمالی ”دارای تخصص در زمینه موشکهای بالستیکی و عرصههای مختلف اتمی بخصوص در زمینه کلاهکهای جنگی و هدایت موشکی هستند “.
 
شورای ملی مقاومت ایران افزود: ”طی 2سال گذشته، تیمهای کره شمالی تجارب و تاکتیکهای ضروری خود را برای ممانعت از دسترسی به سایتهای نظامی اتمی، به شراکت گذاشتهاند “. ...
 
علیرضا جعفرزاده، به واشینگتن تایمز گفت: اطلاعاتی که در این گزارش فاش شده ”بر لزوم یک نظام بازرسی و راستی آزمایی برای ممانعت از مخفیسازی فعالیتهای نامشروع و پاکسازی سایتهای مظنون توسط رژیم ایران تأکید میکند، رژیمی که دو دهه فریب و تقلب را در کارنامه خود دارد.“...
 
شورای ملی مقاومت ایران گفت: اطلاعات خود را از طریق شبکه مجاهدین خلق بهدست آورده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر