۱۳۹۴ بهمن ۷, چهارشنبه

تظاهرات اشرفنشانها و حامیان مقاومت ایران در رم در اعتراض به سفر آخوند روحانی به ایتالیا



در اعتراض به سفر آخوند روحانی به ایتالیا تظاهراتی در شهر رم با حضور ایرانیان آزاده و اعضای جوامع و تشکلهای ایرانیان و هواداران مجاهدین و مقاومت ایران برگزار شد.
در این تظاهرات،پاتریتسیو چیکیتو، رئیس کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا،الیزابتا زامپاروتی رئیس مشترک کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان،سرجیو دلیا دبیر انجمن حقوقبشری به قابیل دست نزنید،و رضا اولیاء مجمسه ساز و هنرمند عضو شورای ملی مقاومت در این تظاهرات شرکت و سخنرانی کردند.سخنرانان حضور روحانی با کارنامه بیش از 2000 اعدام را در شهر رم محکوم کردند.

تلویزیون ایتالیا 26ژانویه 2016:”همزمان با دیدار حسن روحانی از ایتالیا، یک تظاهرات بر علیه موج اعدامها در ایران و حمله موشکی به کمپ لیبرتی، در میدان پانتئو در شهر رم برگزار شد.
در این تظاهرات، علاوه بر ایرانیان ساکن ایتالیا، حامیان بینالمللی مقاومت ایران نیز شرکت داشتند.

تظاهر کنندگان بنیادگرایی اسلامی و حمایت و پشتیبانی رژیم ایران از دیکتاتور سوریه، که به قتلعام مردم سوریه ادامه میدهد را محکوم کردند. علاوه بر ایرانیان ساکن ایتالیا، در این تظاهرات همچنین حامیان بینالمللی مقاومت ایران نیز شرکت داشتند.

تظاهرات از طرف سازمانهای مدافع حقوقبشری مانند انجمن به قابیل دست نزنید که یک کمپین بر علیه موج اعدامهای بیسابقه در ایران بهراه انداخته است حمایت شده بود.“

خبرگزاری آنسا 26ژانویه 2016 – رم:”نمایندگان مقاومت ایران در رم در مقابل آثار باستانی پانتئون بر علیه اعدامها در ایران و حمله موشکی به کمپ لیبرتی در 29اکتبر 2015 تظاهرات کردند.

بر روی پلاکاردهایی که تظاهر کنندگان در دست داشتند، نوشته شده بود: روحانی بهخاطر جنایت علیه بشریت، اعدامها در ایران، نسلکشی پناهندگان ایرانی در کمپ لیبرتی و قتلعام مردم سوریه بایستی محاکمه شود.

سرجو دلیا دبیر انجمن به قابیل دست نزنید گفت: ”نیاز به یک تغییر واقعی رژیم در ایران است. رژیمی که در آن منطقه به صدور خشونت، تروریسم، ناامنی و بیثباتی ادامه میدهد.“

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر