۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

روزنامه عکاظ عربستان: روحانی خونریز ایران


روزنامه عکاظ چاپ عربستان در شماره دوشنبه 4 دی 94 با عنوان ”روحانی خونریز ایران“ تظاهرات هواداران مقاومت ایران در پاریس علیه جنایتهای دیکتاتوری آخوندی را منعکس کرد.

این روزنامه نوشت: تبعیدیان ایرانی در پاریس تظاهراتی علیه جنایتهای رژیم ولایتفقیه در منطقه و اعدامهای مستمر در حق نیروهای سیاسی برگزار کردند.

موسی افشار عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران به روزنامه ”عکاظ“ گفت: ”دیدار آتی حسن روحانی از پاریس در 27 این ماه بایستی با اعتراضات شدیدی در اروپا مواجه شود. بهخصوص که روحانی به جنایتهای ضدبشری متهم است“.

وی افزود: ”دوره ریاستجمهوری روحانی با افزایش تعداد اعدامها در ایران متمایز میشود، طی دو سال بیش از 2000نفر اعدام شدند و در 25سال گذشته در ایران این بالاترین عدد اعدام میباشد“.

روزنامه عکاظ در ادامه نوشت: ”عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران معتقد است امروز رژیم ولایتفقیه با بحرانهای داخلی و منطقهای و بینالمللی محاصره شده و اکنون زمان اتحاد و همبستگی بین اقشار مختلف مردم ایران و مقاومت ایران برای رهایی از دست این رژیم است، که منبع صدور تروریسم و بیثباتی در منطقه میباشد“.

وی با اشاره به اینکه روحانی پشت ابقاء بشار اسد در حکومت بوده و سهیم در قتل و کشتار هزاران نفر از مردم سوریه میباشد، گفت: ”روحانی یکی از پایههای کشتار در رژیم ایران است و در تصمیمگیریهای مختلف برای سرکوب و ترور و صدور تروریسم دست دارد“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر