۱۳۹۳ آذر ۶, پنجشنبه

افشای توطئه جدید وزارت اطلاعات و نیروی قدس علیه ساکنان لیبرتی



فرستادن مزدوران به عراق تحت عنوان خانواده ساکنان
بر اساس اطلاعات رسیده از داخل ایران، وزارت اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس درصددند بار دیگر شماری از مأموران و مزدوران خود را تحت نام خانواده مجاهدین و دیدارهای خانوادگی به عراق اعزام نمایند تا به یک کارزار کثیف علیه مجاهدان لیبرتی مبادرت کنند.

رژیم آخوندی به این منظور «انجمن نجات»، که شعبهیی از وزارت اطلاعات است، را موظف کرده تا مزدوران را از استانهای مختلف کشور به عراق اعزام کند. علاوه بر این شماری از مزدوران شناخته شده خود مانند مسعود خدابنده را در مهرماه گذشته به عراق فرستاد تا با مزدوران عراقی و سفیر رژیم، پاسدار داناییفر، دیدار و برای این کارزار شیطانی زمینهسازی کنند.
بنا بر خبرهای منتشر شده در سایتهای وزارت اطلاعات در روز اول آذر، داناییفر در روز 24مهر ماه 93، در دیدار با ابراهیم خدابنده در محل سفارت در بغداد «قول مساعد داد تا به تلاشهایش برای برقراری ارتباط بین اعضای گرفتار در فرقه رجوی و خانوادههایشان ادامه داده و در این راه از تمامی ظرفیتهای سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق استفاده نماید».
علاوه بر این رژیم آخوندی درصدد است تا بهطور مستقیم یا غیرمستقیم از مأموران مللمتحد و صلیبسرخ بینالمللی در این پروژه بهرهبرداری کند. طبق طرح وزارت اطلاعات، «انجمن نجات» ابتدا مزدوران خود را تحت عنوان خانواده ساکنان لیبرتی نزد وزارتخارجه میفرستد و سپس وزارتخارجه آنها را به دفتر صلیبسرخ بینالمللی در تهران ارجاع میدهد تا اسامی آنها را بهعنوان خانواده ساکنان لیبرتی ثبت نمایند. این نفرات سپس به عراق اعزام میشوند.
به این ترتیب رژیم آخوندی درصدد به راهانداختن دور دیگری از شکنجه روانی ساکنان است.

حکومت آخوندی از بهمن ماه 88 تا دی ماه 90 با اعزام گروهی از مزدورانش به عراق زیر عنوان خانواده ساکنان اشرف، و استقرار آنها در کنار اشرف با 320 بلندگو بهصورت شبانه روزی به شکنجه روانی ساکنان مشغول بود. این اقدام ضدبشری به کمک عوامل اطلاعاتی رژیم در سفارتش در بغداد صورت میگرفت.
مقاومت ایران ضمن یادآوری تعهدات مکرر و مکتوب آمریکا و ملل متعهد درباره حفاظت ساکنان لیبرتی، نسبت به مقاصد شوم اطلاعات و نیروی قدس و سفارت رژیم در بغداد هشدار میدهد و خواستار جلوگیری از هر گونه تحرکی از سوی رژیم ایران و عوامل و مزدوران آن علیه ساکنان لیبرتی تحت هر عنوانی است.
با توجه به طرح رژیم آخوندی برای سوءاستفاده از ارگانهای بینالمللی در جهت شکنجه روانی ساکنان لیبرتی تحت عنوان خانواده ساکنان، شورای ملی مقاومت ایران و ساکنان و نمایندگانشان همچنانکه در زمان کوبلر نیز بارها اعلام کرده بودند، از هر گونه ملاقات و همکاری و رابطه با هر طرفی که پای رژیم ایران را در پرونده مجاهدین و ساکنان لیبرتی به میان بکشد، معذور هستند. مداخله دادن رژیم ایران در پرونده ساکنان لیبرتی، اعضا سازمان مجاهدین خلق ایران که امنیت و سلامتی آنها و خانوادههایشان را بخطر میاندازد یک اقدام مجرمانه است و هرگز و به هیچوجه قابل گفتگو نیست.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
6آذر 1393 (27نوامبر2014)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر