۱۳۹۳ بهمن ۲۵, شنبه

آتنا فرقدانی یک تنه دیکتاتوری مخوف قرن را به چالش میکشد




شش روز از اعتصاب غذای آتنا فرقدانی گذشت!
طبق اطلاعات رسیده از زندان قرچک چنانچه به وضعیت و خواسته های برحق آتنا فرقدانی، هنرمند عظیم الشأن میهنمان در زندان رسیدگی نشود تا اعتصابش را بشکند، در روزهای آینده خطر به کما رفتن آتنا بسیار بالا می باشد.
در اعتصاب غذای تر معمول آن است که زندانیان به روش ایرلندی اعتصاب تر می کنند که در این روش به جز آب، زندانی روزی ۹ تا ۱۵ حبه قند و مقداری نمک می خورد؛ بدون خوردن نمک و قند مغز و کلیه خیلی سریع آسیب می بیند.
حال آتنا از خوردن نمک و قند هم خودداری می کند و هرچقدر هم دوستانش به او اصرار کرده اند که هر روز کمی نمک و چند قند بخورد قبول نکرده و وضعش بسیار نگران کننده می باشد. به خصوص اینکه آتنا از دیروز یعنی روز پنجم از اعتصاب غذای خود، دیگر توان راه رفتن و نشستن را نیز از دست داده است.
#آتنا_فرقدانی، هنرمند عاشقی که قلب ظریفش بخاطر کودکان و ستمدیدگان میهن در زنجیر می تپیده است، یک تنه دیکتاتوری مخوف قرن را به چالش کشیده و برای احقاق حقوق زندانیان، با مایه گذاری تمام عیار، تمامیت حکومت قرون وسطایی و در رأس آن، ولی فقیه و رییس جمهور «مدره» اش را هدف قرار داده است.
بنا بر این چنانچه اتفاق ناگواری برای آتنا فرقدانی بیفتد، مسئولیت آن مستقیما با شخص سید علی خامنه ای و قاضی صلواتی و اطلاعات سپاه بند ۲-الف در زندان اوین و قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران می باشد.
یکی برای همه - همه برای یکی
آتنا فرقدانی تنیده ای از تبار عشق و فدا و پرداخت حداکثر اینک با حداکثر تهاجم بر در رژیم بی آبروی بی آینده محکوم بزوال و تسلیم میکوبد و ما مردم حق شناس باید سکوت را شکسته و صدای اعتصاب غذای آتنا را بگوش های «سنگین» مجامع حقوق بشری برسانیم.
در مقابل زندان تجمع اعتراضی بپا داریم و خواستار آزادی فوری و بی چون و چرای آتنا یمان گردیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر