۱۳۹۳ بهمن ۲۵, شنبه

جانشين فرمانده نيروي تروريستي قدس : در حال فتح سرزمینهای در اختیار استکبار هستیم



درحالیکه بسیاری از کشورهای منطقه رژیم حاکم بر ایران را متهم به دخالت در امور داخلی این کشورها و آنرا مخل امنیت ملی کشورهایشان می دانند، پاسداراسماعیل قاآنی٬ جانشین سرکرده نیروی تروریستی «قدس» اذعان به تلاش در فتح سرزمینهایی است که وی آنها را در اختیار «استکبار» میخواند.
به گزارش خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران قا آني كه در شهر مشهد سخنرانی می کرد گفت: "افغانستان٬ عراق، لبنان٬ سوریه و فلسطین از جمله کشورهایی هستند که از سوی جمهوری اسلامی فتح شده اند و این کشور در صدد است نفوذ خود را به دیگر مناطق گسترش دهد".
قاآنی مدعی شد که "انقلاب اسلامی ایران" محدود به جغرافیا نیست بلکه همه کشورهای اسلامی را در بر می گیرد.
گفتني است كه اين روزها كه سر گاو اتمي ولايت در خمره گير كرده و يا بايد گاو را كشت يا خمره را شكست! رجز خواني هاي تروريستي رژيم هم بيشتر شده و آشكارا به سياست صدور بحران و تروريسم رژيم و دخالت در كشورهاي ديگر اذعان مي كنند. به قول يك كارشناس ”ماشين نظام در حال پرتاپ به ته دره است لذا تلاش ميكند از يكطرف با مانورهاي نظامي و موشكي و پرتاپ ماهواره به فضا و از طرف ديگر با علني كردن آنچه ساليان مخفي وكتمان ميكرد ند و با گسترش اعدامهاي روزانه در سراسر ايران خودش راقدرت منطقه اي كند. يك پارامتر ضروري براي اينكه بقول علي آقا محمدي اين ماشين از شيب تند عبور كند ونيازمند رسيدن بمب اتمي مانند كره شمالي است لذا توافق خوب، يك مرحله اي كردن مذاكرات و لغو تحريم ها را جلوي پاي روحاني مياندازد.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر