۱۳۹۳ تیر ۶, جمعه

گردهمایی عظیم ایرانیان و حامیان مقاومت از ۶۹ کشور جهان در پاریس- ویلپنت


گردهمایی عظیم ایرانیان و حامیان مقاومت از 69 کشور جهان در پاریس

سخنرانی مریم رجوی درباره بحران عراق، دخالتها و تاثیرات بر رژیم ایران، کارنامه یکساله روحانی و چالشهای مذاکرات اتمی 

600 پارلمانتر و شخصیت تراز اول سیاسی از 5 قاره جهان برای شرکت در این گردهمایی به پاریس آمده اند 

تا ساعتهایی دیگر گردهمایی عظیم ایرانیان و حامیان مقاومت ایران از 69 کشور در پنج قاره جهان در سالن ویلپنت در پاریس آغاز می شود. سخنران ویژه این برنامه مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران است. بیش از 600 شخصیت سیاسی، قانونگذار، حقوقدان، با تمایلات مختلف سیاسی ش از اقصی نقاط جهان برای شرکت در این گردهمایی و همبستگی با مقاومت ایران وارد پاریس شده اند. 

مریم رجوی، در این گردهمایی درباره بحران عراق، دخالتهای رژیم ملایان تأثیر استراتژیک آن بر روند تحولات در ایران، تحولات سوریه، همچنین آینده رژیم آخوندی صحبت خواهد کرد. خانم رجوی همراه با شخصیتهای حاضر به راه حل برون رفت از بحران کنونی عراق خواهد پرداخت. 

در این میتینگ که یک سال بعد از روی کارآمدن آخوند روحانی، رئیس جمهور رژیم آخوندی برگزار می شود، خانم رجوی به ارزیابی کارنامه او و تحقق وعده هایش در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به ویژه روند فاجعه بار سرکوب سراسری و اعدام در داخل ایران و تداوم جنگ افروزیهای رژیم در منطقه خواهد پرداخت. 

در آستانه ضرب الاجل توافقنامه اتمی، رجوی همچنین چالشهای در پیش رو در مذاکرات 5+1 با رژیم ایران بر سر مهار پروژه اتمی ملایان، و بن بست رژیم آخوندی به راه کار نهایی برای جلوگیری از دسترسی رژیم به بمب را مورد بررسی قرار خواهد داد. 

دهها تن از شخصیتهای تراز اول سیاسی همچنین سخنرانان ویژه یی از سوریه در این گردهمایی به نمایندگی از سوی هیأتهای بزرگ شرکت کننده سخنرانی خواهند کرد. شماری از شخصیتهای برجسته بین المللی نیز با ارسال پیام با این گردهمایی اعلام همبستگی کرده اند. 

نمایندگان جوامع و انجمنهای ایرانیان از جمله جوانان به نمایندگی از سوی بیش از 300 انجمن و جامعه در این گردهمایی سخن خواهند گفت. 

خاطره شهیدان راه آزادی ایران در این برنامه گرامی داشته خواهد شد. پیام زندانیان سیاسی از زندانهای رژیم ملایان در حمایت از مقاومت ایران قرائت خواهد شد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر