۱۳۹۳ مهر ۱۷, پنجشنبه

واکنش‌ وحشت‌آلود سپاه پاسداران ولایت‌فقیه از افشای پنهانکاری اتمی رژیم توسط مجاهدین


حکومت آخوندی درمانده در دو راهی مرگبار زهر خوران و برهم زدن میز مذکرات اتمی، بلافاصله بعد از انتشار بینالمللی افشاگری جدید اتمی مجاهدین خلق ایران در مورد استمرار پنهانکاریهای اتمی رژیم در تحقیقات حساس تسلیحاتی، و جابهجایی مرکز سپند، واکنش سراسیمه و هراسآلود نشان داد. 

خبرگزاری سپاه پاسداران با عنوان «سمپاشی مجدد مجاهدین علیه برنامه هستهیی نظام»، نوشت: «گروه مجاهدین بهتازگی ادعاهای جدیدی را علیه برنامه صلحآمیز هستهیی نظام مطرح کرده است. 

به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، مجاهدین که هر از چندگاهی ادعاهای بیاساسی را در خصوص برنامه هستهیی نظام مطرح میکنند، این بار نیز مدعی شدهاند که نظام در تأسیسات هستهیی خود درباره تسلیحات هستهیی تحقیقات انجام میدهد... . این اولین باری نیست که گروه مجاهدین با ادعاهای بیاساس خود دست به سمپاشی علیه برنامه هستهیی نظام میزند. بهنظر میرسد احتمال حصول توافق جامع بین ایران و 1+5 مجاهدین را بر آن داشته تا بار دیگر به تبلیغات ضد نظام خود شدت بخشند». 

برخی دیگر از رسانههای حکومتی وابسته به تلویزیون حکومتی و ارگانهای تحتامر خامنهای نیز با وحشت بسیار نوشتند: در آستانه دور جدید مذاکرات هستهیی گروه مجاهدین بار دیگر به تکاپو افتاد و گزارش کذب جدیدی را منتشر کرد. به گزارش سرویس بینالملل باشگاه خبرنگاران بهنقل از آسوشیتدپرس، مجاهدین مدعی شدهاند نظام ایران در تأسیساتی که مکان آنها را تغییر داده، در تلاش برای دستیابی به تسلیحات هستهیی است (!). 

آسوشیتدپرس در همین خصوص مینویسد: برخی اطلاعات قبلی گروه مجاهدین خلق از سوی دولتهای غربی تأیید شده است و آژانس بینالمللی انرژی اتمی در حال انجام تحقیقاتی درباره فعالیتهای هستهیی ایران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر