۱۳۹۳ آبان ۱, پنجشنبه

زوزه‌های غیظ و کین رژیم ایران از افشاگریهای اتمی مجاهدین


دیکتاتوری آخوندی همچنان از ضربات ناشی از افشای فعالیتهای مخفی اتمیش توسط مجاهدین و درهم شکستن برچسب تروریستی و صدور احکام دادگاههای آمریکا و اروپا و فرانسه به نفع مجاهدین، خشم و غیظ دیوانهوار خود را نشان میدهد. 

به نمونههایی از واکنشهای نمایندگان مجلس ارتجاع، خبرگزاری سپاه پاسداران و برخی از رسانههای حکومتی توجه فرمایید: 
خبرگزاری غربی آسوشیتدپرس چند هفته پیش گزارشی بهنقل از مجاهدین منتشر کرد که در آن ادعا شده بود نظام ایران همچنان در حال ساخت بمب هستهیی است. 

رپرتاژ خبری آسوشیتدپرس برای مجاهدین، تنها مصداق عنایت خاص رسانههای غربی به این گروهک نیست، بلکه در موضوع هستهیی ایران همواره مجاهدین نقش مکمل سیاستهای آمریکا علیه نظام را بازی کردهاند. 

اما آنچه که اخیراً در نحوه پوشش اخبار مرتبط با مجاهدین در رسانههای غربی قابل تأمل است، نام بردن از این گروهک با عنوان «مخالفان جمهوری اسلامی» است. رسانههای غربی عامدانه از بهکار بردن واژه «گروهک تروریستی» برای مجاهدین پرهیز میکنند، 

بهعنوان مثال، ۱۷ سپتامبر امسال که دولت فرانسه اتهامات پولشویی علیه مجاهدین را پس گرفت، در اخباری که در این باره در رسانههای معتبر غربی همچون بلومبرگ، فاکس نیوز و وال استریت ژورنال منتشر شد، از مجاهدین با عنوان «مخالفان حکومت ایران» یاد شد. 

مثلاً ۱۶ ژوئن سال جاری میلادی شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفتگویی با مریم رجوی پخش کرد، در این گفتگو، مریم رجوی تهمتهای بیاساسی را نثار جمهوری اسلامی کرد و مصاحبهشونده نیز مجاهدین را با نیروهای مقاومت ضد نازیسم در آلمان تشبیه کرد. 

حمایت رسانهیی آمریکا از مجاهدین، بدون تردید با ادعای دهان پرکن آمریکاییها مبنی بر جنگ علیه تروریسم، در تناقض است. جالب آن که این دولت آمریکا است که از مجاهدین حمایت میکند، آنگاه نظام ایران را حامی تروریسم میداند 

حجتالاسلام احمدی، رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با سایت دیدهبان در خصوص ادعاهای مجاهدین مبنی بر ارائه اسنادی به آمریکاییها که منجر به ایجاد تحریمهایی علیه کشورمان شده است اذعان کرد: اینکه تصور بشود که مجاهدین اینقدر نفوذ دارند که میتوانند مدارک یا مستنداتی ارائه دهند و غربیها بر اساس آنها علیه جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرند که منتهی به تحریم بشود چنین چیزی امکان ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر