۱۳۹۳ مهر ۲۶, شنبه

ایران: پاشیدن اسید به‌صورت زنان جوان در اصفهان به بهانه «بدحجابی»


مریم رجوی ضمن ابراز انزجار عمیق از این جنایتهای تکاندهنده گفت: رژیم آخوندی هراسان از نارضایتی فزاینده مردم بهویژه زنان و جوانان، درصدد است با این اقدامهای سبعانه و ایجاد رعب و وحشت از انفجار خشم آنان جلوگیری کند 

طی روزهای اخیر باندهای سازمانیافته وابسته به رژیم آخوندی بهصورت شمار زیادی از زنان جوان در اصفهان به بهانه آخوندساخته «بد حجابی» اسید میپاشند. قربانیان این اقدام سبعانه به هشت نفر بالغ میشود که شش تن از آنها در بیمارستان فیض اصفهان بستری شدهاند. 

خانم مریم رجوی، رئیسجمهور برگزیده مقاومت ایران، ضمن ابراز انزجار عمیق از این جنایتهای تکاندهنده عوامل رژیم آخوندی، عموم ارگانهای مدافع حقوقبشر و حقوق زنان را به محکوم کردن این جنایات فراخواند. وی گفت: سکوت جامعه جهانی در مقابل این فجایع به بهانه مذاکرات اتمی، در عمل بهمعنای تشویق رژیم آخوندی برای ادامه این فجایع در ایران است. 

وی افزود: رژیم قرونوسطایی آخوندی هراسان از نارضایتی فزاینده مردم بهویژه زنان و جوانان، درصدد است با این اقدامهای سبعانه و ایجاد رعب و وحشت از انفجار خشم آنان جلوگیری کند. وی جوانان دلیر را به گسترش اعتراض علیه این توحش که به بهانه مقابله با «بدحجابی» صورت میگیرد، فراخواند. 

این جنایات طراحی شده توسط رژیم آخوندی، که در بین مردم به «پدرخوانده داعش» معروف است، بهدنبال تأکید سرکردگان رژیم بر ضرورت سرکوب بیشتر زنان و جوانان صورت میگیرد. آخوند علم الهدی، امام جمعه رژیم در مشهد گفت: «مقابله با بدحجابی و دلدادگی به غرب و فرهنگ غربی در حوزه وظایف نیروی انتظامی است». وی تأکید کرد: «اقتدار نظام و حفظ احکام شرعی و دینی بهعهده نیروی انتظامی است و فرمانده این نیرو نیز خامنهای است و باید طبق فرامین فرمانده خود عمل کنیم» (تسنیم، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- 14مهر). آخوند موحدی کرمانی، از باند خامنهای نیز پیش از او گفته بود: «نمایان شدن بدحجابها در کشور دهنکجی به نظام است... مسئولان نباید به چنین چیزی رضایت دهند... بدحجابی گناه سری نیست که به کسی مربوط نباشد... اگر گناه آشکار شود، دامن همه را میگیرد و همه گناهکار هستند. بنابراین باید اقدام لازم برای ریشهکن کردن گناه صورت بگیرد» (خبرگزاری تسنیم-16خرداد). 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر