۱۳۹۳ تیر ۱۰, سه‌شنبه

سایت حکومتی الف: حمایت دو حزبی مقامات آمریکایی از مجاهدین خلق


حمایت دو حزبی مقامات آمریکایی و مقامات كشورهاى اروپايى و خاورميانه از مقاومت ايران در گردهمايى بزرگ پاريس 93

در ادامه سوز و گدازهای رژیم آخوندی از گردهمایی خیره کننده مقاومت ایران در ویلپنت پاریس، سایت الف، متعلق به احمد توکلی از اعضای مجلس ارتجاع، وحشت و گزیدگی خود را با انعکاس مقاله یی از روزنامه واشینگتن تایمز درباره این گردهمایی ابراز کرد. 

سایت حکومتی الف (9تیر) تحت عنوان «یک روزنامه آمریکایی از حضور پررنگ سیاستمداران آمریکایی در گردهم آیی اخیر گروهک منافقین در پاریس خبر داد» می نویسد: به گزارش… روزنامه «واشینگتن تایمز»، گروهی از مقامات آمریکایی از دو حزب عمده این کشور در حمایت از (گروهک) مجاهدین خلق در پاریس گردهم آمدند. 

بر اساس این گزارش، «هوارد دین»، «جان بولتون»، «بیل ریچاردسون»، «نیوت گینگریچ»، «پاتریک کندی»، «جو لیبرمن» و تنی دیگر از جمله افراد سرشناس آمریکایی در این جمع ضدایرانی بودند. 

جان بولتون در گفتگو با این روزنامه اظهار داشت که باید مشروعیت جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار داد. 

وی در این باره گفت: «سیاست آمریکا باید براندازی نظام ایران باشد زیرا آنها مهمترین مخالف ما در خاورمیانه هستند». 

سایت الف به نقل از واشینگتن تایمز افزود: با وجود حمایت صاحب منصبان سابق آمریکایی از (گروهک) مجاهدین خلق حتی اگر واشینگتن از سیاست تغییر نظام ایران حمایت کند نقش آنها هنوز در این فرآیند مشخص نیست. 

به نوشته این روزنامه، «برنارد کوشنر»، وزیر خارجه سابق فرانسه نیز در این گرد هم آیی حضور داشت واشینگتن تایمز تصریح کرد که هزینه حضور مقامهای خارجی در این نشست ضدایرانی از سوی مجاهدین خلق پرداخت شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر