۱۳۹۳ مرداد ۴, شنبه

شعارهای ضدحکومتی و درگیری با مأموران سرکوبگر در تهران


تجمع اعتراضی مردم در تهران

جوانان تهرانی نمایش دجالگرانه راهپیمایی روز جمعه را بر سر رژیم خراب کردند 

بنا به گزارشهای دریافتی جوانان در روز جمعه در جریان مراسم راهپیمایی به اصلاح روز قدس در 10نقطه تهران با مأموران درگیر شدند. نیروهای سرکوبگر این 10مورد درگیری را به عنوان «اغتشاش خیابانی» به مافوق خود گزارش کردند. 

از جمله جمعی از جوانان ساعت 11 صبح، در میدان امام حسین (مقابل بازارچه) شعارهایی علیه دخالت رژیم در لبنان و سوریه در حالی که مردم ایران گرسنه اند سر دادند. اعتراض کنندگان می گفتند وضع ما در ایران از غزه هم بدتر است. بعد از سر دادن این شعار ها، مأموران انتظامی برای ساکت کردن افراد وارد شدند اما جوانان با آنها درگیر شدند. شدت مقاومت و اعتراض جوانان طوری بود که مأموران سرکوبگر مجبور به شلیک گازآشک آور شد. آنها 3 جوان و یک خانم را دستگیر کردند. آنها در حالی که مورد ضرب و جرح قرار گرفته و صورتهایشان خونین بود، هم چنان تا هنگام سوار کردن در ماشینهای ضدشورش و در ماشین شعار می دادند. 
در جریان این درگیریها شمار دیگری از جوانان هم بر اثر باتون مصدوم شدند، اما هم چنان شعار می دادند و با مأموران در جنگ و گریز بودند. 

همچنین گفته می شود در روز جمعه در مسیر آزادی به انقلاب یک فضای حکومت نظامی حاکم بود. به طوری که در هر 100متر 200 مأمور انتظامی و لباس شخصی مستقر کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر