۱۳۹۳ تیر ۲۶, پنجشنبه

ایران: ۹کشته و زخمی در حمله نیروی انتظامی به روستاییان قش


عوامل نیروی سرکوبگر انتظامی در روز شنبه 21تیرماه در حمله به مردم محروم روستای «کووه» قشم با تیراندازی مستقیم سه تن از آنان را کشته و شش تن دیگر را زخمی کردند. این حمله پس از آن صورت گرفت که یک لنج محل نگهداری سوخت متعلق به روستاییان به دست مزدوران نیروی انتظامی افتاد. نیروهای سرکوبگر لنج مزبور و یک خودرو را به آتش کشیدند و برخی از اماکن محل نگهداری سوخت را تخریب کرده و اموال مردم را مصادره کردند (عکسها ضمیمه اند).
 
 
 


مردم جزیره قشم، در حالی که این منطقه نفت خیز یکی از بزرگترین مراکز تجاری و غارتگریهای سران رژیم است، با فقری جانکاه دست و پنجه نرم می کنند و حتی توان تأمین لقمه یی نان برای خود و خانواده های محرومشان را ندارند. از این رو شماری از آنان با قاچاق و خرده فروشی سوخت امرار معاش می کنند. 

سران چپاولگر رژیم با ثروتهای چندصد میلیاردی و حسابهای بانکی خارج کشور، به جای هزینه کردن بخش ناچیزی از سرمایه های هنگفت کشور برای بهبود وضعیت این روستاییان محروم، آنان را به بهانه قاچاق چند لیتر سوخت به خاک و خون می کشند. 

شورای ملی مقاومت ایران ضمن تسلیت به خانواده های کشته شدگان این جنایت رژیم، برای مجروحان آن آرزوی شفای عاجل دارد و از مردم و جوانان غیور قشم خواستار رسیدگی به خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان این حمله وحشیانه است. بی تردید آمران و عاملان این سرکوبگریها در ایران آزاد فردا جزای این اعمال ننگین خود را خواهند دید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر