۱۳۹۳ تیر ۱۴, شنبه

آه و ناله وزارت خارجه رژیم آخوندی در پی دیدار احمد جربا با مسعود بارزانی


خبرگزاری ایسنا (رژیم) ۱۲/۴/۹۳ 
وزارت خارجه رژیم آخوندی در پی دیدار احمد جربا با مسعود بارزانی در کردستان عراق، آه و ناله سر داد و بار دیگر به فغان و فریاد از ملاقات رئیس ائتلاف ملی سوریه با رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در پاریس، روی آورد. 

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا عبداللهیان معاون وزیر امور خارجه رژیم، بارزانی را در قبال تحولات سوریه به خویشتنداری، تمرکز بر روی تروریسم و وحدت با رژیم آخوندی در عراق فراخواند و گفت: 
رفتار سیاسی آقای بارزانی که شخصیتی برجسته در عراق به شمار می رود سؤال برانگیز و به دور از شناخت مثبتی است که در ایشان سراغ داریم. 

معاون سیلی خورده وزارت خارجه رژیم افزود: جربا در شرایطی که با مریم رجوی سرکرده مجاهدین دیدار می کند اکنون با آقای بارزانی دیدار کرده اند. ما این رفتار سیاسی را زیبنده نمی دانیم. جربا شخصیتی ضعیف است و دیدارش با گروهک مجاهدین ماهیت وی را نشان داد. مواضع وی در سوریه نه تنها هیچ کمکی به مردم سوریه نکرد بلکه زمینه را برای مداخله بیشتر گروه های تروریستی هموار کرده است. 

ما، برادرمان آقای بارزانی را به خویشتنداری، اجتناب از اقدامات شتابزده در قبال سوریه و تمرکز بر مبارزه با تروریسم و وحدت ملی عراق دعوت می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر