۱۳۹۳ تیر ۱۳, جمعه

همبستگی نمایندگان سنا و کنگرهٴ آمریکا با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران


کنگره آمریکا

پیام ایلیانا رز لهتینن رئیس زیرکمیته خاورمیانهٴ و شمال آفریقا در کنگرهٴ آمریکا 
 
 

دوستان عزیز و حامیان ایران آزاد و دموکراتیک 
می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از شما به خاطر شرکت در گردهمایی «تغییر دموکراتیک در ایران» تشکر کنم. 
گردهمایی یی که در آن رهبران و مبارزان از تمام دنیا دور هم گرد آمدند و حمایتشان را از یک ایران دموکراتیک نشان دادند. 
به عنوان یکی از منتقدان جدی رژیم سرکوبگر (حاکم بر) تهران، برایم بسیار برانگیزاننده است که می بینم تعداد زیادی از شما با طی کردن مسافتهای طولانی برای شرکت در این برنامه، نور حقیقت را بر ذات رژیم ایران می تابانید. در دوران خدمت من در کمیته امور خارجی کنگرهٴ ایالات متحدهٴ آمریکا، به طور مستمر برای اعمال تحریمها علیه رژیم (ایران) فعالیت کرده ام، نه فقط به خاطر فعالیتهای روشن (در راستای کسب) سلاح اتمی، بلکه برای حمایت آن از تروریسم و نقض حقوق بشر توسط این رژیم. من نویسنده و ارائه دهندهٴ قانون تحریمهای کنونی آمریکا علیه رژیم ایران هستم و به مخالفتم با این رژیم ادامه خواهم داد و تا زمانی که رهبر رژیم ایران در قدرت است مخالف هر گونه بهبود روابط بین (رژیم) ایران و آمریکا هستم. 
من همچنین با موضوع ساکنان کمپ لیبرتی درگیر بوده ام، به شدت از آنان حمایت کرده ام و در مورد نقض حقوق بشر علیه کمپ همیشه با رژیم ایران، دولت عراق و سازمان ملل برای عدم پایبندی به تعهداتشان مخالفت کرده ام. پس از نوشتن تعداد بی شماری نامه به سازمان ملل و دولت عراق که (در آن) از آنها خواسته بودم به تعهدات قرارداد 2011 خود مبنی بر حصول امنیت ساکنان پایبند باشند 
مجدداً از تلاش و کوششتان تشکر می کنم. 

پیام دینا روهرا باکر رئیس زیرکمیته اروپا -آسیا در کنگرهٴ آمریکا 
 
 
 

ایرانیان در تبعید عزیز که در گردهمایی «همه برای آزادی» شرکت کرده اید: 
من به شما برای گردهمایی تان در حمایت از آیندهٴ دموکراتیک ایران، تبریک می گویم. امروزه، هنوز مردم ایران از حق انتخاب آزاد دولت خود محروم هستند. 
حاکمان کنونی ایران درصدد از بین بردن عناصری هستند که در تلاش برای به قدرت رساندن مردم هستند. آنها از تروریسم در خارج حمایت می کنند و به مخالفان در داخل حمله می کنند. من ایستادگی شما در مقابل رژیم ایران و حمایتتان از ساکنان زندانی در کمپ لیبرتی را بسیار ستایش می کنم. 
امیدوارم که به زودی آنان را در امنیت ببینم. 
پیام سناتور جان بوزمن عضو زیرکمیته تخصیص بودجه خارجی در سنای آمریکا
 
 
 

همان طور که می دانید من یکی از اعضای فعال گروه حقوق بشر و دموکراسی در ایران هستم که هدف آن به ارمغان آوردن دموکراسی و تغییر برای مردم ایران است. ایالات متحدهٴ آمریکا باید به دموکراسی، حقوق بشر و آزادی، حکومت قانون و حمایت از مردم ایران برای یک دولت دموکراتیک که حقوق و آزادی آنان را محترم بشمارد، متعهد باشد. 
من خواهان آن هستم که ایالات متحدهٴ آمریکا یک سیاست قاطع در قبال رژیم حاکم بر ایران و حمایت از خواسته های مردم برای برقراری یک دولت دموکراتیک داشته باشد. خواسته های شما بسیار با ارزش و مهم هستند و در این راستا از شما بر سر این اصل حمایت می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر