۱۳۹۳ دی ۲۹, دوشنبه

تله مرگبار اتمي وجنگ گرگها - حملات باند خامنه اي به باند رفسنجاني - روحاني




يك كارشناس رژيم وحشت رژيم آخوندي از سياستهاي كنگره جديد آمريكا و برقراري تحريم هاي بيشتر را به نمايش گذاشت.

فواد ايزدي:... ما كنگره جديدي داريم دست جمهوريخواهها هستش افرادي كه در كنگره جديد حضور پيدا كردند بهعنوان رئيس مثلاً آقاي باب كوركر كه رئيس كميسيون روابط خارجي سنا شده يا آقاي ميچ مكانل كه رئيس اكثريت جمهوريخواهان در سنا شده اينها ادبيات بسيار بدي رو نسبت به ايران و نسبت به همين پروسه پيش از اين داشتند، اينه كه بخواهند تهديدهايي رو كه قبل از اين داشتند عملي بكنند اين نياز به چند هفته وقت داره آقاي اوباما اعلام كرده كه تحريم جديد بر عليه ايران مشكلاتي رو ايجاد خواهد كرد ... دقت بكنند كه همه تخم مرغها رو در سبد آمريكاييها نگذارند اگر قرار هستش ما با وزير خارجه آمريكا در خيابانهاي ژنو قدم بزنيم نياز داريم حداقل اعضاي ديگه 1+5 رو هم به نوعي توجيه بكنيم كه اونها عقب نميافتند ...

كارشناسان رژيم پيشبيني كردند كه تحريمهاي جديد کنگره آمريكا عليه رژيم آخوندي تصويب خواهد شد.
يك رسانه رژيم كه تحولات اتمي را منعكس ميكند، نوشت «کارشناسان در تهران ميگويند اگرچه اوباما اختيارات زيادي در حوزه هاي سياست خارجي دارد ولي آشکارا در زمينه مقابله با سنا کم کاري کرده است.
علت، احتمالا اين است که اوباما بي ميل نيست قانوني در کنگره تصويب شود که قدرت چانه زني تيم وي در مذاکرات را بالا ببرد».
ايران هستهيي -27دي93

همزمان با ادامه مذاكرات اتمي رژيم ايران و قدرتهاي بزرگ در ژنو، محمد حسن آصفري عضو كميسيون امنيت مجلس ارتجاع اعلام كرد: «۲۰۵ نماينده مجلس طرحي فوريتي را امضا كردهاند كه بر اساس آن اگر غربيها بويژه آمريكا دست از زيادهخواهي خود بر ندارند و تحريمها را دنبال كند به دولت اجازه داده ميشود كه غنيسازي ۶۰ درصدي را در جهت تامين سوخت زيردريايي و كارهاي صنعتي انجام دهد». وي در مصاحبه با خبرگزاري رسمي رژيم ايرنا ـ افزود:« اگر «زيادهخواهيها» و تحريمهاي آمريكا ادامه يابد اين طرح به هيات رئيسه مجلس ارائه خواهد شد»به گفته آصفري، امضاهاي اين طرح از يك ماه پيش جمعآوري شدهاست. 
سايت انتخاب -27دي93

مذاكرات اخير وزير خارجه رژيم آخوندي با وزراي خارجه كشورهاي 1+5 كه روز شنبه پايان يافت، جدال دروني باندهاي رژيم را دامن زده است:

پاسدار حسين شريعتمداري نماينده خامنهاي در كيهان نوشت: ظريف، مسئول تيم مذاکرهکننده بايد به اين پرسش پاسخ بدهند... حضور ايشان در پاريس چه ضرورتي داشته است و اين حرکت... در عرف شناخته شده ديپلوماتيک چه توضيح قابل قبولي دارد؟! 
پاسدار شريعتمداري افزود: ناپختگي (جواد ظريف) به همين اندازه خاتمه نمييابد بلکه جناب ظريف در اقدامي تعجبآور و برخلاف عرف شناخته شده و فرموله ديپلوماتيک، به اتفاق جان کري، محل رسمي مذاکره را ترک کرده و همراه ايشان در يکي از خيابانهاي ژنو به قدم زدن ميپردازد! اين اقدام آقاي ظريف که خبر آن در سطح گستردهيي منتشر شد، زير اين عنوان قابل تعريف است که برخلاف نگاه رسمي... آقاي ظريف نگاهي ديگر دارد و با قدم زدن در کنار جان کري و بيرون از محل مذاکرات، در پي اعلام تفاوت نظر خود با ديدگاه رسماً اعلام شده (نظام) است.
روزنامه ديگر اين جناح به نام وطن فعاليتهاي باند روحاني رفسنجاني را به سُخره گرفت و تحت عنوان «يك سال و نيم پيادهروي!» نوشت: 
بعضيها حالا هي بروند در خيابانهاي ژنو و پاريس و وين و بروکسل و هر کجا که دلشان خواست پيادهروي کنند! 
تعارف که نداريم؛ کم و بيش در مواردي با دشمن راه آمديم… ليکن راه آمديم که تحريمها برداشته شود و کمکي به اقتصاد شود يا تازه برسيم به افتخار راه رفتن با او؟! روزگار اگر مشغول امتحان غيرت ماست، بداند که ما با ديدن بعضي صحنهها، اولاً خطوط قرمز برايمان عادي نميشود، ثانياً از خشم انقلابيمان کاسته نميشود، ثالثاً هرگز گمان نميبريم که جان کري هم وزير خارجهاي است مثل وزير خارجه ديگر کشورها! 
روزنامههاي باند رفسنجاني – روحاني هم در مقابل؛ به دريوزگي رژيم و نياز به استفاده از اين حركتهاي نمايشي و تبليغاتي تأکيد کردهاند:
و تلاش كردند كه پيادهروي ظريف ـ كري را در جهت پيشرفت مذاكرات قلمداد كنند..
كيهان خامنه اي - 28 دي93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر