۱۳۹۳ بهمن ۱۰, جمعه

اعدام سید منصور میرلوحی در ملا عام و سکوت ادامه دار نظام درمورد جنایت اسیدپاشی




با گذشت چند ماه از حادثه جنایتکارانه اسیدپاشی در میهن، اما هنوز هیچ گزارش قانع کننده ای درباره شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه به مردم ارائه نشده و خانواده های قربانیان همچنان از درد اسید و عواقب دلخراش آن رنج می برند. در این میان هیچ مرجعی هم نخواسته تا تسکینی بر دردهای جانکاهی شود که خود کارگزاران از عوامل ایجاد آن هستند. در عوض در فاصله زمانی کوتاهی نه تنها عوامل حادثه گلپایگان که به کشته شدن سه مامور رژیم منجر شده بود شناسایی و دستگیر می شوند که حکم اعدام تنها بازمانده آن صبح امروز به اجرا در آمد.
گفتنی است در یازدهم دی ماه محل اختفای دو فراری مرتبط با حادثه گلپایگان در اطراف اصفهان شناسایی و در حین عملیات ، دومین نفر از اين افراد پس از مقاومت مسلحانه کشته و نفر سوم دستگیر و امروز به دار آویخته شد.
رییس دادگستری رژیم جرم و جنايت آخوندها در گلپایگان پس از اجرای این حکم به خبرنگار حکومتی ایرنا گفت: تنها عامل بازمانده این جنایت! بلافاصله پس از دستگیری در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت و با تلاش مراجع قضایی، پرونده بسرعت رسیدگی و منتهی به صدور رأی شد و حکم ضارب به عنوان محارب و مفسد فی الارض صادر و قطعی شد."
در پایان باز هم ياد آوري مي كنيم كه رژيم سارقان و جنايت پيشه گان كه خود آمر و عامل اسيد پاشي و هر آنچه جرم جنايت در ايران و خارج از ايران است، از محاكمه و مجازات توسط مردم ايران كه آنان را «فتنه» گر و «سارق مسلح » و «محارب و مفسد في الارض »گريزي نخواهد داشت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر