۱۳۹۳ آذر ۱۴, جمعه

شکنجه روانی ۴۰روزه ساکنان لیبرتی با بلندگوهای قوی و نوحه‌های رژیم آخوندی به فارسی و عربی

فراخوان به آمریکا و ملل متحد برای توقف شکنجه روانی توسط مأموران عراقی
مأموران امنیتی عراقی به محاصره و سرکوب ساکنان لیبرتی مشغولند، از جمله از ابتدای ماه محرم (26اکتبر 2014) با پخش نوحههای رژیم آخوندی با بلندگوهای بسیار قوی به فارسی و عربی در ساعتهای مختلف شبانه روز به شکنجه روانی ساکنان مبادرت کردهاند.
این مأموران همان جنایتکارانی هستند که سالهاست تحتامر فالح فیاض، مشاور امنیت ملی مالکی، که همچنان در این پست اشتغال دارد، دستاندرکار قتلعام و محاصره و شکنجه روانی ساکنان در اشرف و لیبرتی هستند.
تمامی این بلندگوها در ایستگاه پلیس کمپ قرار دارند و پخش صدا از آنها بر روی محل استقرار ساکنان متمرکز شده است. این شکنجه روانی 42روزه برای بیماران که در بخش یک لیبرتی و در نزدیکترین نقطه به این بلندگوها قرار دارند بهطور مضاعف آزار دهنده است و خواب و استراحت را از آنها سلب کرده است.
اعمال این شکنجه روانی علاوه بر نقض شمار زیادی از کنوانسیونهای بینالمللی از جمله کنوانسیون منع شکنجه، نقض آشکار یادداشت تفاهم امضا شده بین دولت عراق و مللمتحد در روز 4 دیماه 1390 (25دسامبر 2011) است و تکرار شکنجه روانی دو ساله ساکنان در اشرف، توسط مأموران اطلاعات آخوندی تحت نام خانواده ساکنان است است. شکنجهگران با 320بلندگو از فوریه 2010 تا دسامبر 2011 بهطور شبانه روزی به قتلعام و کشتار و به آتش کشیدن اشرف تهدید میکردند.

ساکنان و نمایندگان آنها بارها از این شکنجه روانی به مانیتورهای یونامی بهطور حضوری شکایت کرده و گزارش آن را در گزارشهای روزانه لیبرتی برای مقامهای مختلف مللمتحد ارسال کردهاند، اما نه تنها پخش نوحههای رژیم آخوندی متوقف نشده بلکه به صور مستمر شدت یافته است.

مقاومت ایران ضمن هشدار به عواقب این شکنجه روانی که از مصادیق جنایت علیه بشریت است و مسئولان آن باید تحت تعقیب قرار گیرند و با یادآوری تعهدات مکرر و مکتوب دولت آمریکا و مللمتحد در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی، خواهان مداخله فوری آنها برای پایان دادن به این شکنجه روانی و پخش نوحه و جمع کردن این بلندگوها است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر