۱۳۹۳ دی ۱, دوشنبه

اعدام جوانی متهم به قتل در زندان مرکزی مشهد




وانی به اتهام قتل شوهر خواهرش، سپیده دم چهارشنبه گذشته در زندان مرکزی مشهد اعدام شد.

به گزارش هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ خرداد سال ۹۱ جوان ۲۷ سالهای به همراه نامزدش به منزل پدرخانمش واقع در بولوار شاهد مشهد رفت. در این لحظه برادر عروس که از قبل اختلافاتی با تازه داماد داشت به مشاجره لفظی با وی پرداخت.

در این میان دخالت بزرگ ترها برای میانجیگری نیز حاصلی نداشت تا اینکه جوان ۲۶ ساله کاردی را از آشپزخانه منزل برداشت و آن را در سینه تازه داماد فرو کرد.

این گزارش حاکی است: اعضای خانواده، داماد ۲۷ ساله را به بیمارستان مهرگان رساندند، اما دیگر دیر شده و او جان خود را از دست داده بود.

دقایقی بعد متهم به قتل، خود را به ماموران کلانتری قاسم آباد معرفی کرد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی با دستورات قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه) آغاز شد. متهم در بازجوییها به قاضی پرونده گفت من نمیخواستم او را بکشم؛ یک لحظه اشتباه کردم.

پس از اعترافات متهم، وی در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه و به قصاص نفس محکوم شد. رای صادره مورد اعتراض وکیل متهم قرار گرفت، اما قضات دیوان عالی کشور نیز پس از بررسی دقیق محتویات پرونده، رای دادگاه را تایید کردند.

بنابراین گزارش، پس از ارسال این پرونده جنایی به اجرای احکام دادسرای مشهد و فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، متهم جوان سپیده دم روز چهارشنبه گذشته با حضور قضات اجرای احکام، در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت و به دار آویخته شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر