۱۳۹۳ آذر ۱۸, سه‌شنبه

موضع‌گیری خانم میسون دملوجی علیه دروغپردازیهای عوامل رژیم آخوندی علیه مجاهدین اشرفی در لیبرتی



در افشای جعل و دروغپردازی رژیم آخوندی علیه مجاهدین اشرفی در لیبرتی، سایت عرب زبان رژیم آخوندی وابسته به وزارت بدنام اطلاعات؛ موسوم به اشرف نیوز، در روز 26آبان در یک فقره اقدام رسوایی برانگیز دیگر در جعل مصاحبه از قول شخصیتهای عراقی، متن مصاحبهای منسوب به خانم میسون الدملوجی رئیس کمیسیون فرهنگ و نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الوطنیه بهریاست دکتر ایاد علاوی را منتشر کرد و مدعی شد که «وی در این مصاحبه بر ضرورت تلاش جهت اخراج سازمان تروریستی خلق به شیوه مسالمتآمیز تأکید کرده است».
در پی انتشار این جعل و دروغپردازی رسوا از جانب وزارت بدنام اطلاعات رژیم آخوندی؛ خانم الدملوجی اقدام پر فضیحت حکومت ملایان را محکوم کرد و انجام چنین مصاحبهیی را کاملاً تکذیب و آن را جعلی اعلام کرد.
پایگاه خبر رسانی اصوات الحره با انتشار موضعگیری خانم میسون الدملوجی اعلام کرد: رئیس کمیسیون فرهنگ در پارلمان عراق میسون الدملوجی آنچه را که در یک اظهارنظر منسوب به وی گفته شده او بر ضرورت کار برای اخراج اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از عراق تأکید کرده، را تکذیب کرد.
الدملوجی آنچه را که سایت وابسته به وزارت اطلاعات رژیم ایران به نام اشرف نیوز از قول او نقل کرده را بهطور کامل دروغ و مجعول اعلام کرد. خانم میسون الدملوجی در همین حال موضع خود را در قبال کمپ لیبرتی که در آن حقوق ساکنان کمپ نقض میشود و بهویژه محاصره پزشکی ضدانسانی علیه آنان را که منجر به درگذشت برخی از بیماران کمپ در نتیجه تأخیر در درمان آنان و وقتکشی در معالجه صورت گرفته است را محکوم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر